Corona update juni 2020

By Uncategorized

Met ingang van 25 mei is het ons weer toegestaan ons mooie beroep uit te oefenen en onze klanten weer blij te make et ons bezoek. Graag controleren we uw gehoorbescherming, of meten we nieuwe otoplastieken aan bij u op locatie. Plan uw afspraak in, en neem contact op met onze vertegenwoordiger in uw regio.

Mocht u een algemene vraag hebben, dan kunt u ons bereiken via 0341  495005 of mail naar info@reduson.nl

Onze vertegenwoordigers zulle zich zo strikt mogelijk houden aan de gezondheidsvoorschriften en regels van het RIVM en GGD. De voorzorgsmaatregelen bestaan onder andere uit:

  • Alle bezoeken aan klanten moeten op afspraak. Datum, tijdstip, en de contactpersoon graag van tevoren bekend bij onze vertegenwoordiger.
  • Graag vooraf duidelijk aangeven waar de werkzaamheden in het pand plaats zullen vinden. Bij voorkeur in een aparte ruimte met mogelijkheid tot ‘handen wassen’.
  • Graag van tevoren een tijdsplanning opstellen, zodat niet ineens meerdere mensen in één ruimte zijn. Ook graag de reden van hun bezoek aangeven.
  • Mochten mensen (lichte) klachten hebben, dan gaan wij hen niet behandelen voor opmeting of controle!
  • Vooraf een gesprek met onze contactpersoon bij de klant is wel aanbevolen, om te weten hoe het bezoek plaats moet vinden. Vragen zoals: is een masker/handschoen verplicht? Waar moet ik me melden bij aankomst? Et. kunnen we dan kort doornemen.
  • Wij komen alleen volgens de richtlijnen van RIVM.
  • We desinfecteren instrumentarium na iedere cliënt.
  • We wassen of desinfecteren onze handen na iedere cliënt.

Corona-Protocol Reduson BV per 31 maart 2020

By Uncategorized

Op dit moment staat vrijwel alles in het teken van het coronavirus (COVID-19).

Wij laten ons adviseren door de RIVM en GGD en volgen hun richtlijnen op.

Als gevolg hiervan worden alle lopende en gemaakte afspraken afgezegd en nieuwe afspraken plannen we niet proactief in tot er weer mogelijkheden zijn.

Mocht u al otoplastieken hebben laten aanmeten, dan gaan we die voor u produceren en kunnen we die op uw verzoek u vooreerst doen toekomen. Hoewel versturen via de post niet onze standaard werkwijze is, vraagt deze tijd om een flexibele, maar vooral veilige aanpak.

Na opsturen maken we een notitie, zodat we in een later stadium toch de noodzakelijke controles kunnen doen.

Eventueel kunnen wij ook voorzien in de diverse tijdelijke oplossingen, waarin we u graag adviseren.

Momenteel gaan we echt alleen in uitzonderlijke gevallen op afspraak, als de klant gezond is en het bezoek echt noodzakelijk is! Dit met inachtneming van de nodige voorzorgsmaatregelen ten aanzien van de waarborg van de hygiëne en gezondheid van alle partijen.

Onze medewerkers zijn de afgelopen tijd niet in risicogebieden als China en Noord-Italië geweest. Toch hebben we binnen onze organisatie maatregelen genomen. Binnen productieomgeving/ laboratorium wordt extra aandacht gegeven aan desinfecteren van het binnenkomende materiaal (denk aan oorafdrukken). Daarnaast zullen ook de geproduceerde producten, die aan onze klanten verstrekt worden, met extra zorg gedesinfecteerd en verpakt worden.

Handen geven doen we liever niet meer (hoe onpersoonlijk het ook voelt 😉) en daarnaast hebben we onze medewerkers gevraagd om extra aandacht te geven aan het veelvuldig wassen van de handen, de neus te snuiten in papieren zakdoekjes, en te niezen/hoesten in de holte van de elleboog.(als gevolg van kriebel!) In geval van verkoudheid, keelpijn, hoest of koorts, blijven we per definitie al thuis.

Graag stellen we ons in deze tijd van beperkt fysiek contact, graag beschikbaar voor het beantwoorden van vragen omtrent de gehoorbescherming en geluidsomgeving binnen uw organisatie. Misschien zijn we soms wat minder bereikbaar op ons vaste telefoonnummer 0341 – 495005. Krijgt u ons niet aan de lijn? Mailt u uw vraag naar info@reduson.nl en we nemen zo spoedig als mogelijk contact met u op.

Dank voor jullie vertrouwen in ons als jullie leverancier! Dank dat jullie onze (trotse) klant willen zijn.

Op naar een gezond(er) vervolg van 2020!

Team Reduson

Corona-Protocol Reduson BV per 9 maart 2020

By Uncategorized

In de media is op dit moment veel te doen rondom het coronavirus (COVID-19). Wij volgen dit uiteraard op de voet.

Wij laten ons adviseren door de GGD. Regelmatig kijken wij op de website voor het laatste nieuws. Tot op heden is er voor ons geen reden tot actie.

Onze medewerkers zijn de afgelopen tijd niet in risicogebieden als China en Noord-Italië geweest. Toch hebben we binnen onze organisatie een aantal voorzorgsmaatregelen genomen. Zo is er binnen productieomgeving/ laboratorium extra aandacht gegeven aan desinfecteren van het binnenkomende materiaal (denk aan oorafdrukken). Daarnaast zullen ook de geproduceerde producten, die aan onze klanten verstrekt worden, met extra zorg gedesinfecteerd en verpakt worden.

Handen geven doen we liever niet meer (hoe onpersoonlijk het ook voelt…) en daarnaast hebben we onze medewerkers gevraagd om extra aandacht te geven aan het wassen van de handen, neus te snuiten in papieren zakdoekjes, en te niezen/hoesten in de holte van de elleboog.

Op naar een gezond(er) vervolg van 2020!

Team Reduson

Zomervakantie 2019

By Uncategorized

Van 1 augustus tot en met 19 augustus gaat Team-Reduson op vakantie. Wij zullen telefonisch niet bereikbaar zijn. Mocht u dringend contact willen opnemen dan kunt u ons mailen op info@reduson.nl De berichten in deze inbox zullen dagelijks gelezen en, zo nodig, beantwoord worden. Fijne zomer!

Wim Spreij overleden

By Uncategorized

In de eeste maanden van 2017 kreeg Wim Spreij de diagnose kanker. Na een strijd van een jaar is hij op 21 december 2017 overleden. Op donderdag 28 december zal er een herdenkingsdienst zijn aan de Maranathakerk in Ermelo. Wij zullen hem missen.

Samen sterk, merk ik – Wim Spreij 2017

Reduson is online!

By Uncategorized

De Reduson website is in een modern jasje gestopt en vanaf heden online. U kunt alle informatie omtrent onze diensten vinden op de website, zo ook een compleet nieuwe webshop met verschillende producten die u en uw medewerkers op een dagelijkse basis nodig hebben. En nu nog makkelijker te bestellen: op rekening. Aan het einde van de maand krijgt u een overzicht van al uw bestellingen om betalingen nog gemakkelijker te maken! Mocht u nog vragen hebben over de website of over onze diensten dan horen we deze graag! U kunt d.m.v. het contactformulier contact opnemen en/of bellen naar 0341 – 495005.